1 Kasım 2013 Cuma

Öz Teyzemin Lolita Kızını Siktim

Merhaba Seks Hikaye Okurları , Merhaba Adım Boran Ben size öz teyzemin kızıyla 6 yıl önce yaşadığım çok özel anlarımı anlatacağım. Tamamı gerçek ve ilavesizdir. Benim tam bir lolita ve seksi bir teyze kızım var adı Seren. Seren henüz 22 yaşında 168 boylarında doğuştan sarışın çok düzgün bacaklara, iri göğüslere ve güzel bir vücuda sahip en önemlisi de gisele bunchen i andıran harika bir yüz güzelliğine sahiptir.
Çok seksi
bakışlara, masmavi gözlere ve sürekli öpüşmeye hazır dudaklara sahip olan anlayacağınız tam bir afettir. Küçüklüğümden beri hep onla sevişmeyi hayal ettim. Hatta küçükken evcilik oynamaya bahanesiyle onu çok kez öpmek istedim ama başaramadım. Geçtiğimiz yaz bir akrabamızın hastane ziyaretinde karşılaştık. Çok dar bir kot ve askılı Badisi ve içinde ara sıra eğilirken gördüğüm siyah g string ile tam karşımdaydı. Artık bakışları değişmiş ve genç kız olduğunun farkındaydı. Oturdum. O ise ayakta yanımda dikiliyor ve sürekli saçlarımı okşuyordu. Anlam veremedim ama hiç bu şekilde bana dokunmamıştı. Hastane çıkışı eve gittik biraz oturduk filan sonra vedalaştık kapıya kadar uğurladı. Sıcak bir öpücükle birlikte “yine gel” dedi. Daha önce hiç böyle çağırmamıştı. Aradan birkaç hafta geçmişti. Bir gün arayıp geleceğimi haber verdim. Ailesi çalışıyordu ve evde sabahtan akşama kadar yalnızdı. Sabah gitmeliydim ve tüm günü birlikte geçirmeliydik. Sıcak bir temmuz sabahı sanki bir yerden geliyormuşçasına erkenden gittim. Yataktan yeni kalkmış üstünde popo sunun hemen altında biten kısacık bir gecelikle beni karşıladı. Rüya gördüğümü sandım ama muhteşem bacakları sexi ayakları, derin göğüs dekoltesi ve dağınık sarı saçları ile tam bir çıtır lolita olarak karşımdaydı. Balkona geçtik çay demledi filan karşılıklı oturduk sohbet ettik. Bu arada bacak bacak üstüne atıyor beyaz gecelik çok kısa olduğu için tüm bacaklarını ortada bırakıyordu. Ara sıra içindeki pembe tangasını görebiliyordum. Hiç çekinmiyordu çünkü ailecek denize gittiğimizde de bikinisi ile oluyordu ve her halini biliyordum. Minik sexi ayaklarını ise benim ayaklarıma sürtüyor ama bir yandan da havadan sudan konuşuyorduk. Çok sıcak bir yaz sabahıydı. Bir süre sonra biraz uzanmak istediğimi söyledim. “Benim yatağıma uzan dedi” sevinmiştim. Misler gibi kokan bir lolitanın yatağına uzanmıştım ve teninin kokusu ve parfüm kokusu bile beni boşaltmaya yetecek haldeydi. Bunca belirtiye rağmen hala sevişmeye başlamama sebebim ise kardeş gibi büyümüş olmamızdan ve cesaretsizliğimden kaynaklanıyordu. Üzerimde sadece bir şortla Seren in yatağında uzanıyordum. O ise içerde tv izliyordu. Derken elimi yastığın altına doğru soktuğumda elime ipli bir şey takıldı. Çıkardığımda siyah saten bir g string ile karşılaştım. Mis gibi kokuyordu ve hala ıslaktı. Dilimle dokunduğumda hissettim tat serenimin birkaç saat önce mastürbasyon yaparak boşaldığını anlamama yetmişti. Elimde külot ile yavaşça odadan çıktım. Uzanmış tv izleyen seren elimde g stringini görünce hızlıca yerinden kalktı. Tabi ben pembe tangasının her yerini görmüştüm. Ver şunu diyerek üzerime doğru koşmaya başladı. Evin içinde bir süre döndükten sonra ann babasının yatağının üstüne atladım. seren se üzerime çıkmış elimden iç çamaşırını almaya uğraşıyordu. Bu boğuşma esnasında benim ki dimdik olmuş ve neredeyse şortumu havalandırıyordu. Tam sırt üstü döndüğüm sırada seren birden üzerime ata biner pozisyonda çıktı. Tam ver şunu dicekti ki sadece ahh diyebildi. Çünkü incecik şortumda taş gibi olmuş sikim tam onun vajinasının dudakları arasına gelmişti. Aradaki yarıklığı hissedebiliyordum. Aramızda sadece benim şortum ve onun incecik pembe tangası vardı. Aniden üstümden kalkmasını bekledim. Ama öyle olmadı. Yüzünün şekli değişmişti hiç konuşmuyorduk. Sikime vajinasını tekrar sürttü bir ıhh sesi daha duydum. Biz birlikte kardeş gibi büyüdük ama bu onun umurunda değildi. Artık bende önemsemiyordum ve ellerinden tuttuğum gibi üzerime çektim ve 8-10 yıldır hayalini kurduğum dudaklarına sonunda sahip olabilmiştim. Şiddetle karşılık veriyor. Sexi lolitam serenim in dili ağzımın içinde dolaşıyordu. Ben onunla sikim ise onun amı ile resmen öpüşüyordu. Artık ok yaydan çıktı. Hemen sereni üstümden indirdim. O bir çırpıda şortumu çıkardı bende geceliğini. İri göğüsleri ve güzel popo sunun arasına giren pembe tangasıyla 18 yaşında seksi çıtır karşımdaydı. Kardeş gibi büyümüş olmamıza rağmen o an ateşli iki sevgiliydik. Ve bunu o istemişti. Deli gibi öpüşüyor göğüslerini yalıyordum. Dayanamadım tangasını önce kenara çektim ve yıllardır hayalini kurduğum amı ile buluştum. Deli gibi öpüyordum. Tangasını çıkardım nasıl olduysa 69 pozisyonuna geçtik doyasıya birbirimizi yaladıktan sonra seren tekrar ata biner gibi kucağıma oturdu. bu sefer aramızda hiç bir engel yoktu. Önce bekledi sonra birden sikimi tamamen içime aldı. Çıkardığı ohhh sesi halen kulaklarımdadır. Sonra değişik tempolarda gidip gelmeye başladık. Bakire olduğunu düşünüyordum ama sanırım değildi. Hiçte sormadım. Uzun bir giriş çıkıştan sonra “içime gel” dediğini duydum. Ben olmaz filan derken “birkaç gün sonra regl olcam noolur içime gel” derken ben boşalmaya başlamıştım bile. Yaklaşık 1 dakika sonra da o titreyerek ve sarsılarak boşaldı. Üzerime yığıldı. Serenimle en az 10 dakika daha öpüştük. 10 dakikanın sonunda bir kez daha birleştik. Tüm gün boyunca 3-4 kez orgazm a ulaştık. Kardeş gibi birlikte büyüdük, akrabaydık ama hep bu anı yaşamak istiyordum. Ve sonunda oldu. Diğer sevişmelerimizi de tekrar yazacağım. Devamı daha sonra..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder