9 Kasım 2013 Cumartesi

Karşıma Türbanlı Ama Çok Seksi Tay Gibi Kadın Geldi

Merhaba seks okuyucuları bugün kurban bayramın ikinci günü gece 11de bayramda şansımı açıldı yoksa kadınlarmı azdı bilmiyorum bu gün gündüz yaşadıklarımı size oldugu gib anlatacagım ismim erol 43 yaşımda yanlız yaşayan dul bir erkegim sabah bayram namazına gitim eve geldim anneme ve annemde kalan cocuklarımı görmeye bayramlaşmaya gitmek üzere hazırlandım oturdugum semten
annemin semtine kadar
otobüs gitigi için otobüsle gitmeyi tercih ediyorum yarım saatlik bir yolculuk duraga gitim otobüse bindim ikişerli karşılıklı koltukların cam kenarındaki tarafa bindim otobüsün kalkmasını beklerken karşıma türbanlı ama hem çok seksi tay gibi kadın geldi oturdu yanına celimsiz kuru muru kara bir adam ama adam kadının kalçası kadar yok ben kadına bakıyorum hafif bir makyaj yapmış kalem gibi kaşları hafif ruj sürmüş cok güzel dolgun dik gögüsleri oldugu beliydi kadının ben öyle bakınca yanındaki hıyar bana dik dik bakmaya başladı rahatsız olmuştu bende cebimden telefonumu cıkardım telefondaki oyunlardan oynuyor ama altan altan bu güzeli süzüyorum otobüs coktan hareket etmişti bir baktım bu hıyar kadının omuzuna başını koymuş uyuyordu kadınla göz göze deldik ben telefona bakınça kadın ayagıma tekme atar gibi vurdu parmagıyla telefonu ister gibi yaptı bende bumu evet gibi yapınca telefonumu verdim tuşlarla oynadıgından numarasını yazdıgını anladım kendini aradı bana telefonunu gösterdi telefonumu verdi baktım ismi yeliz yazıyordu ama bu saate kadar kaç defa aradım hep meşkula aldı ben ineçegim duraga geldim indim anneme cocuklarımı ziyaret etim saat bir gibi cıkıp duraga geldim otobüs gelmeyinçe bir sigara yaktım duraga tam bu arada bir bayan geldi ama resmen at gibi resmen bana sürtündü arkasını dönüp bir sigarada o yaktı ben kadına önçe arkadan baktım arkası dönüktü bermuda kısa bir şort giyinmiş iri yuvarlak kalçalarını sarmış altında siyah corap sütün gibi baçaklarını sarmı ben sigaramı içip ona bakıyorum otobüs umrumda degildi gelmiyorduda zaten bu sigarasından bir kaç fırt cekti duragın oturmalıgına oturdu cok güzel bakımlı eller ojeli kendi makyajlı çantasından küçük bir kolanya şişesi cıkarıp kendine sürdü sonra parfüm cıkardı zaten yarısına kadar dekoliteli gögüsleri yakasını çekip dolgun gögüslerine parfüm sıktı yanlız uçlarını göremedim ben beyaz dolgun gögüsler kendi kendime uuf be yaptım bu ne iş böyle bayram günü beni delirti baktım otobüs geldi otobüse bineçegim bu arkamda ben önden o arkadan bindik ortaya dogru ilerledim cam kenarında tekli koltuk boştu buna oturması için verdim çünkü ben ayakta onun dolgun gögüslerini dikizlemek istiyordum ama bu dirsegini önüme sürtmeye başladı durmadan ben hiç oralı olmuyordum bile ama osürtüyor dirsegini bastırıyor artık buna bakmaya başladım başını kaldırıp baktı bana göz göze geldik dirsegini sürte sürte yarak cadırı kurdu dirsegini sikime bastırıp bana bakıp alt dudagını ısırarak başını saladı harika gibi yaptı bana egilsene bir dakika egildim kulagıma inecegin yere cok varmı var beraber inelim olur bu önüme bakıp güldü kulak kulaga vererek ineçegim yere kadar geldik indik bana nereye gidiyoruz diye sordu evime karın yokmu yok dulum öylemi ay ne güzel ha bu arad benim adım şehriban ben erol ne iş böyle sordum bana hep kelerin cok sikiçi oldugunu söylüyorlardı ee benimi buldun istemiyormusun istemezmiyim benim eve gelip girdik hemen yatak odasına geçtik öpüşmeye bir yandan soyunmaya başladık bunun parfüm kokan gögüslerini emeye başladım ooh canım cok güzel emiyorsun uçları fındık gibi olmuştu bunun göbegini yalıyarak sütün baçaklarını yaladım bunun tonbul amını yalamaya başladım zevkten inliyordu bu kasılıp titredi beni yatırdı yaragı agzına aldı emdi bütün vucudumu yalayıp kuöçagıma oturdu sevgilim amıma boşalma sakın neden korunmuyorum evlimisin evet koçan ne yapıyor kılıf takıyor götünemi boşalayım sikte götüme boşal olur zıplamaya başladı bu yaragımın üstünde geliyorum şehriban peki diyerek kalktı domaldı bunun daraçık götüne iri kalçalarının arasından girdim kasıklarını tutup bu ooh ooh cok güzel sikiyorsun oooh inliyor bende inliyerek götüne boşaldım yataga uzandık buna nasıl umdugun gibi oldumu olmazmı şekerim bir dahakinde amına boşalmak iistiyorum olmaz hayatım kılıf getirim koçamın takarsın koçanın amına koyayım senin gibi bir kadını kılıflamı sikiyoryanlız küfür yok şekerim peki o zaman sen korunaçaksın artık ben gideyim neden beni bekler koçam sen telefon numaranı yaz ver telefonlaşırız kalkıp giyindi telefonlarımızı yazdık yolçu etmeyeçekmisin şekerim nasıl gidecegim olr bende giyindim binanın kapısına kadar götürdüm tarif etim tam binadan iceri girdim erol abi kapıyı kapatma ses komşum türbanlı fatma 34 yaşında cok güzel bir kadın dolgun dik gögüslere pürüzsüz vucuda ince bele yuvarlak kalçalara sütün gibi baçaklara sahip bir kadın aramızda cok iyi benimle ilgilenir konuşur hoşuma gidiyor ama türbanlı oldugundan çekinirdim kapıyı tutum fatma içeri girdi kapıyı bıraktım hayırlı bayramlar erol abi hayırlı bayramlar fatma nasıl oldugunu ikimizde anlamamıştık fatma aptesti kaçar diy tokalaşmazdı bile bunu duvara yasladım deliler gibi öpüşüyoruz erol yeter biri geleçek rezil olaçagız ne olur bırak sesizce bana bırakırım ama eve gelirsen bırak tamam geleçegim gören olmasın sen git ben gitim evime aradan 15,20 dakika geçti fatma geldi içeri aldım ya erol abi nasıl onu yaptık ben anlamadım dogrusu bende anlamadım fatma ama cok güzeldi kusura bakma ne kusuru bunu öpmek istedim olmaz olurmu olmaz fatma dudaklarına yapıştım öpüştük tekrardan gel yataga geçelim ya erol abi bırakmam tamam bırak koçam geleçek birazdan abisine cocuklarla gidecek gelirim sen gitmiyormusun yıllardır kaynımla konuşmuyorum gitmiyorum abisi koçam gitsin iyi bekliyorum fatma giti ben sabahki türbanlı yelizi arıyorum ama meşkule alıyordu ulan bu gün am yüzünden başıma bir iş gelmese artık sikmek için fatmayı bekliyordum ama fatmanında geleçegi yoktu iki saati geçtigi halde onunda zil çaldı geldi içeri aldım bunu öperek yatak odasına götürdüm erol abi bu yaptıgımız dogrumu dogru tabi bak nasıl zevkli sikişeçegiz fatma yataga girdi yorganı üstüne aldı soyunmuyormusun utanırım ben soyunurken fatma yorganın altından kilotunu cıkardı kenara koydu bende yorganın altına girdim önçe bluzunun dügmelerini actım südyenini yukarı kaldırdım gögüslerini emiyorum fatma ooh ooh yapıp inliyor fatmanın vucudunu yalayıp öperek yorganın altına girdim baçaklarını yaladım amını yalıyaçagım elleriyle kapatı ne oluyor erkek am yalarmı yalarımda sikerimde amını yalamaya başladım ooh ooh cok güzelmiş yala yala bırakma fatma öyle cıglık cıglıga kasılıp titrediki evde yankı yaptı şimdi yaragı yiyeçeksin yerim sen hep böyle yalarmısın yalarım çokmu hoşuna giti evet birdaha yalıyayımı yala tekrardan yalamaya başladım ooh yalaman cok hoşuma gidiyor ooh erol abi yala bırakma ne güzel yalıyorsun sen fatma ikinçi defa inliyerek doruga cıktı sende benim yaragı emecekmisin bakma ama olur yorganın altında emdi yaragımı yetermi erol abi yeter kendi kendime sana emdirim daha cok bu yaragı fatmayı tutup yataga uzatım amına girmemle inlemeye başladı ooh oohg yapıyor ooh aah erol abi oh ikimizde kendimizden geçmiş şekilde doruga cıktık fatma ben gideyim gelirler belki nerdeydin diye sorar koçam olur git canım fatma evine giti bende hikayemi dinlendikten sonra size yazdım ama bu türbanlı yeliz ne ayaktı anlamadım giti size bunlarla olan devamı olursa yazarım hoşça kalın iyi bayramlar Gönderen : Deli Gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder