8 Kasım 2013 Cuma

Karım Kendi Eliyle Soydu Beni

Merhaba Yeni Seks Hikaye Okurları.. Eşim 48 ben 45 yaşındayım eşimi son yıllarda tatmin edemiyordum. daha önce bazı pasif ilişkim de olmuştu. eşim le de konuşurken yatakta bazen erkek hayal ederdik oda sana da girsin falan derdi bende bişi demezdim. bazen arkamı eller hoşlanırdım. eşim bu arada bir erkekle beraber olmaya başlamış. adamında daha önce pasif ile ilişkileri olmuş.
ama benden gizli yapmak zorunda
olduklarından çokta rahat olamıyorlar. sonunda eşim le plan yapıp beni adama siktirip ondan sonra adamla rahat sevişmek istemişler. bir tatile otele gitmiştik. saunaya hamama falan giriyorduk. eşimlee eşim bir ara ben biraz yatacam sen kal hamamda yat dedi bende kaldım sonra bir adam geldi bizden başka kimse yoktu. adamda taşa yattı ikimizde de sadece peştemal vardı. adam muhabbet açtı ordan burdan derken masaj iyi oluyo ben biraz anlarım falan derken birbirimize masaj yapmaya başladık. ordan b burdan konuşuyorduk. adama ben masaj yaparken adamınki kalkmaya başladı. göz ocuyla bakıyordum çekinmene gerek yok istersen bakabilirisn istersen elleyebilirisin dedii. şaşırdım ama ellemek te istedim. neyse ellemeye başladım ve konuşmaya başladık. sonunda adamın odasına gittik. orda adam beni resmen karısı yaptıı. 2 defa seviştik. bi yandanda bana sorular soruyor karımıda katmamızı istiyordu. istemez yapmaz diyordum. ikna ederiz dedi. tamam dedim bende. hemen birine tel actı. tamam o iş canım dedi. konuştular falan akşmam beraber takılalım üçümüz dedi olur dedim karıma gittim akşam bi arkadaşım da bize katılacak falan dedim. olur dedi. karım süslendi iyice indi buluştuk tanıştrdım beraber biyerlere gittikk çok eyleniyolardı. bende tabii. içtik sonra adamın odasına gittik orda içmeye devam ettik. herşeyi konuşuyoduk. karım beraber fantazi yaptığımızı hatta benimde erkekle denemek istediğimi falan söleyiverdi. adamda hemen bende isterim dedi. eşimi tuttu sikine götürdü. karımda isteyince elledim. derken oral yaptım.sonra karımda katıldı. karım kendi eliyle soydu beni adama sundu ama gündüz yaptığımdan fazla istekli deyildim. onlar başladılar bu sefer o gece sabaha kadar beraber olduk. yani onlar oldular. ondan sonra adam ikimizinde kocası oldu. tabi esas karımın. artık devamlı beraberler. çoğu zaman bizde adam. yada eşim onda. şu anda bile beraber yatıyolar yatak odasında. sıra bana gelsin diye bekliyorummm... Gönderen : EvliPsf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder