7 Kasım 2013 Perşembe

Kuzenimi Götünden Siktim

Merhaba Seks Hikaye severler bu yaz gerçekleşen bir hikayem var ben 19 yaşındayım halamların yanına izmire gitmiştik orda halamların yazlığı vardı orda kuzenim gözde ile yüzüyorduk gözde fiziği çok iyi değildi göğüsleri yoktu ama götü biraz dışarı çıkıktı evde sürekli tanga yada mini etekle gezerdi bende onun odasında

kalırdım sürekli bana musallat olurdu bende onu tutup fırlatırdım sonra aklıma bir fikir geldi ve o her bana musallat olduğunda onu elleyerek atıyordum bir gün evde tek kaldık havuzdan çıkmıştık onun üzerinde tanga vardı bana yine bulaştı amından tuttup ve onu kaldırıp koltuğa attıp sonra arkasından dayayarak onu havaya kaldırdım ohh demeye başlıyordu ne oldu dedim bana sende az değilsin dedi bir süre bakıştık hemen dudaklarına yapıştım kucağıma alıp odasına götürdüm hemen yere yatırdım ve ellemeye başladığım dur diyordu bende durdum şortumu açtı ve bana sakso çekmeye başladı çok zevkliydi bir anda arkadan istiyorum dedi ve arkasını döndü bende tanga sını çıkartıp yavaşça delikte oyalandım sonra içine girdim bağırıyordu canı acıyordu yavaşça git gel yaptım sonra hızlandım iyice bağırıyordu ama ev boş olduğundan kimse duymuyordu. İyice siktim sonra memelerine boşaldım çok zevkliydi her evde tek kaldığımızda onu arkadan sikiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder